9 תשובות
שואל השאלה:
אני יותר מדי לחוצה סתם ככה או ש...?
אני יותר מדי לחוצה סתם ככה או ש...?
אנונימית
אם זה מלחיץ אותך אל תלכי, תגידי לה שאת לא יכולה או משהו ואם תרצי תיפגשו פעם אחרת
מה מלחיץ אותך בזה?
שואל השאלה:
לא יודעת הילדה עצמה יותר מדי מתחילה זה נו... היא כאילו ממש פתוחה והכל ולא יודעת
לא יודעת הילדה עצמה יותר מדי מתחילה זה נו... היא כאילו ממש פתוחה והכל ולא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו היא ממש ממהרת חחח
כאילו היא ממש ממהרת חחח
אנונימית
אם את לא בטוחה בזה
יש פתירון פשוט:
לא ללכת
יש פתירון פשוט:
לא ללכת
אתם בקטע כאילו?
שואל השאלה:
איזה קטע, אני לא לסבית וגם היא לא נראה לי חחחח
למרות שעכשיו כשאני חושבת על זה אימלה אולי היא כן הצילו
איזה קטע, אני לא לסבית וגם היא לא נראה לי חחחח
למרות שעכשיו כשאני חושבת על זה אימלה אולי היא כן הצילו
אנונימית
שואל השאלה:
נעע עזבו לא נראה לי
נעע עזבו לא נראה לי
אנונימית
באותו הנושא: