10 תשובות
אם את לא מוצאת הומלסים ברחוב או משהו כזה, את יכולה להביא את זה לסבא וסבתא שלך
שואל השאלה:
הם לא גרו בישראל והם מתו
אז למישהו מהמשפחה- דודים או אפילו אבא ואמא זה יישמח אותם
כל הכבוד :)
אם יש שכונה שאת ראית בה חסרי בית את יכולה ללכת לשם
אולי לתרומות מזון?
שואל השאלה:
אני בן, ותודה
סורי הבנתי זה לא נותן לי לערוך משום מה
שואל השאלה:
הכל טוב
שואל השאלה:
אצלנו אין הומלסים אבל אוקי
ברחוב
אנשים חסרי בית וכו
וואו כל המניות שהשקעת בזה
ישר כוח אלופה
דבר שני יש פרויקט של נערות בסיכון את יכולה לפנות אליהם או לתת לצוות רפואי שגם ככה עובדים מסביב לשעון נון סטופ.
בהחלט פתחת לי את השישי הזה.