10 תשובות
אל תעשי את זה סתם יכעסו עליך
783
לאף אחד לא אכפת- אני יודעת שאת חושבת שכן אבל באמת, לא.
תעשי את הקטע שלך וזהו יהיה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה היא שאני רוצה קצת להעמיק, כי בא לי להראות שאני באמת יודעת
אבל זה תמיד יוצא עקום.
אני אקריא את השלושה משפטים שם וזהו :/
אנונימית
תעשי מה שאת חושבת לא יקרה כלום אם תרחיבי מקסימום תכתבי מראש את מה שתרצי להרחיב ובאמת אין לך מה לדאוג שימי אלף זין
אנונימית
שואל השאלה:
אני שונאת להקריא את מה שכתוב מילה במילה.
אנונימית
תכתבי את הרעיון הכללי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כדאי לפרט לעומק?
אנונימית
כן למה לא נראה לי שהמורה ת/יעריך את זה, זה ייראה על הבנה ונשמע יותר טוב מקריאה מונטונית של 3 שורות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל איך לדבר טבעי יותר?
אנונימית
נראה לי שאם תחזרי על הרעיון קצת קודם ותנסי לדבר אפילו עם עצמך ותצאי מאזור הנוחות שלך יהיה לך יותר קל וטבעי לדבר- בכל מקרה אני לא מומחית לתורת הרטוריקה והדיבור אבל באמת אל תשימי על אף אחד דברי כמו שאת ואיך שאת ובהצלחה
אנונימית