10 תשובות
אל תעשי את זה סתם יכעסו עליך
לאף אחד לא אכפת- אני יודעת שאת חושבת שכן אבל באמת, לא.
תעשי את הקטע שלך וזהו יהיה בסדר
תעשי את הקטע שלך וזהו יהיה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה היא שאני רוצה קצת להעמיק, כי בא לי להראות שאני באמת יודעת
אבל זה תמיד יוצא עקום.
אני אקריא את השלושה משפטים שם וזהו :/
הבעיה היא שאני רוצה קצת להעמיק, כי בא לי להראות שאני באמת יודעת
אבל זה תמיד יוצא עקום.
אני אקריא את השלושה משפטים שם וזהו :/
אנונימית
תעשי מה שאת חושבת לא יקרה כלום אם תרחיבי מקסימום תכתבי מראש את מה שתרצי להרחיב ובאמת אין לך מה לדאוג שימי אלף זין
אנונימית
שואל השאלה:
אני שונאת להקריא את מה שכתוב מילה במילה.
אני שונאת להקריא את מה שכתוב מילה במילה.
אנונימית
תכתבי את הרעיון הכללי
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כדאי לפרט לעומק?
אבל כדאי לפרט לעומק?
אנונימית
כן למה לא נראה לי שהמורה ת/יעריך את זה, זה ייראה על הבנה ונשמע יותר טוב מקריאה מונטונית של 3 שורות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל איך לדבר טבעי יותר?
אבל איך לדבר טבעי יותר?
אנונימית
נראה לי שאם תחזרי על הרעיון קצת קודם ותנסי לדבר אפילו עם עצמך ותצאי מאזור הנוחות שלך יהיה לך יותר קל וטבעי לדבר- בכל מקרה אני לא מומחית לתורת הרטוריקה והדיבור אבל באמת אל תשימי על אף אחד דברי כמו שאת ואיך שאת ובהצלחה
אנונימית
באותו הנושא: