4 תשובות
עדיף לתרגל כמה שיותר
עשיתי מבחנים שעה וחצי לפני המבחן והיו לי במבחן תיאוריה שאלות בול כמו במבחנים בתרגול
אז נראלי שכדאי לך
אז נראלי שכדאי לך
אני ממליץ לא לחזור על משהו שלמדת באותו יום של המבחן זה פשוט מבלבל ויכניס אותך ל black out
כן, כל הזמן תירגלתי באפליקציה, בזכות זה עברתי.
אין ממה להילחץ
אין ממה להילחץ
באותו הנושא: