5 תשובות
video star
premier pro
שואל השאלה:
תודה :)) אני חושבת שזה after effects זה מוכר לי, כמה זה עלה לך?
אפטר אפקס אני עורכת שם
ואני אענה לך, אפטר זאת תוכנה של אדובי וזה תשלום חודשי
אבל אפשר לפרוץ, אני פרצתי נגיד
שואל השאלה:
זה קל לפרוץ?