11 תשובות
גם לי
לי לא
אולי זה בגלל האינטרנט?
אולי זה בגלל האינטרנט?
כן
אנונימית
לי לא
כן שלפעמים הוא איטי
זה מעומס משתמשים
זה מעומס משתמשים
שואל השאלה:
לא קשור לאינטרנט,האפליקציה קורסת כל רגע..
לא קשור לאינטרנט,האפליקציה קורסת כל רגע..
אנונימית
גם לי זה לכולם
גם לי זה בגלל שיש פה עומס
עובד לי טוב
עומס או תחזוקה לקויה
לכולםף
באותו הנושא: