3 תשובות
אם כל רוסיה תפרוץ זה יהיה לא הוגן בגלל הגנים
אנונימית
אויש אנונימית סליחה על המילה אבל זה דפוק..
זה כמו שתגידי שזה שיש הרבה זמרים מזרחיים בארץ זה לא פייר כי יש להם גנים
זה כמו שתגידי שזה שיש הרבה זמרים מזרחיים בארץ זה לא פייר כי יש להם גנים
מה הקשר לא הוגן מראה זה גנים
באותו הנושא: