11 תשובות
בני 9 למינהם
^הלוואי בגיל 9 הייתי שומעת את ג'סטין ביבר
בגיל 9 שמעתי רק את אנה זק ונועה קילה
אנונימית
גסטין בעבר שייך יותר לדור שלנו ולא של "הצעירים יותר" תלשבו עליו כמו על backstreet boys
^ אתה באמת משווה? אף אחד לא ישמע את המוזיקה של ג'סטין ביבר עוד 20 שנה
תתפלא אבל כן יישמעו, כמו ששומעים את בקסטריט בויז
שמע ישראל אתם יכולים להגיד לי גם מי יהיה בעלי עוד 20 שנה?
שמעון מהפיצוחים
^^ בטח רק תושיטי את היד שאני אוכל לראות את התווים
חבל שמעון חשבתי איציק