12 תשובות
מה פתאום זה הגזמה 700
שואל השאלה:
פחות מ700?
פחות מ700?
אנונימית
כמובן שזה תלוי בגודל אבל אני במנה ממוצעת יש בסביבות ה450
תלוי בכמות
אנונימית
איזה מסעדה? יכולה לנסות לבדוק לך בול
אנונימית
שואל השאלה:
מסעדה בעיר שלי לא משהו ארצי, והכמות היא צלחת עגולה כזאת מהסוג כמו של התבניות אפיה שאופים בזה עוגות לא זוכרת איך קוראים לזה
מסעדה בעיר שלי לא משהו ארצי, והכמות היא צלחת עגולה כזאת מהסוג כמו של התבניות אפיה שאופים בזה עוגות לא זוכרת איך קוראים לזה
אנונימית
עשית לי חשק לפסטה שמנת פטריות....אוף....
שואל השאלה:
סורי חחח
סורי חחח
אנונימית
בא לי פסטה שמנת בלי פטריות
אנונימית
כן חחח הכוונה איך קוראים למסעדה
אנונימית
שואל השאלה:
חברים אתם מאבדים ריכוז שאלתי שאלה
חברים אתם מאבדים ריכוז שאלתי שאלה
אנונימית
שואל השאלה:
קאסה דל הפפה אשדוד
קאסה דל הפפה אשדוד
אנונימית
באותו הנושא: