14 תשובות
אני אף פעם לא אהבתי את התספורת הזאת
אנונימית
לא
לפחות לא אני ; (
אחי השיער של סטף קרי
דווקא יצא לו יפה
אנונימי
יש בנות שבאמת אוהבות את זה?
שואל השאלה:
ממש לא כמו של סטפן קארי
כמו של הפאקבויז הלבנים מהטיקטוק קורעים אותי מצחוק
אנונימי
שואל השאלה:
שאלתי בנות
אנונימי
יש בנות שאוהבות את זה? אני אף פעם לא התחברתי
לא אני זה בטוח, זה מוזר
אומיגד פחות הטייפ שלי אבל יש כאלה שזה כן הטייפ שלהן
שואל השאלה:
שאלתי בנות מה הבעיות שלכם
אנונימי
אמאלה מה כבר עשיתי, עניתי על שאלה.
שואל השאלה:
ביקשתי מבנות לא עשית כלום אבל לא ביקשתי ממך
אנונימי
זה מטורף הקטע הזה.
באמת שמתי לב שרוב הבנות נמשכות לסגנון מראה כזה אצל בנים שיער כבשה כזה וגלח בצדדים.

אני מתחיל להרגיש שלהיות גבר עם שיער חלק הפך להיות אופצייה שניה חח