אני וחבר שלי רוצים להיפגש אחרי הסגר כי לא נפגשנו כבר איזה שלושה שבועות אבל לשנינו יש לימודים כל יום חוץ משישי שבת אבל בשישי שבת אין ככ אוטובוסים ואנחנו נוסעים באוטובוסים אחד לשני, אנחנו גרים במרחק של שעתיים אחד מהשני(באוטובוס) ולנסוע אחד לשני זה נסיעה של יום שלם רק כדי להיות כמה שעות ביחד אז חייבים להיפגש ביום שאין בו לימודים, איך ניפגש אז? יש איזשהו חופש בקרוב? אנחנו לא יכולים לישון אחד אצל השני.