7 תשובות
לא ממש
בחופש הגדול או בעסק משפחתי הוא יכול לשים יד ילד בן 15 יכול לעבוד רק החופשיים כיתה ז זה 13 לא יכול בכלל
אם שניכם מסכימים ואתם מרגישים עם זה בנוח ואין ניצול אז אין סיבה שלא יעבוד
שואל השאלה:
אני אפרט טיפה יותר
אני גרה ביישוב קטן,שלוש כיתות בכל שכבה משמע אנחנו מתראים המון.
לדעתי אני בוגרת יחסית,אני יודעת שיש כאלו שחושבים שאין לי מודעות ודברים כאלה בסגנון,אבל אני באמת מאוד מחבבת אותו
לא יצא לי לדבר איתו שיחה נורמלית,אבל כן החלפנו מבטים כמה פעמים..,אני יודעת שאלו הפרשים משמעותיים
אנונימית
פחות
הייתה לי חברה שכשהיא הייתה בכיתה ז היא יצאה עם מישהו מכיתה ט וזה היה כבר מוגזם והיו יותר מדי הבדלים בבגרות שלהם.