11 תשובות
יכול להיות שהטכנולוגיות שלהם כל כך מתקדמות, ככה שזה באמת בלתי אפשרי למצוא אותם עכשיו.
^חחח הספאים שלך בבוקר נהדרים
לשאלתך - החלל נוצר מ..
לשאלתך - החלל נוצר מ..
דווקא בגלל שהוא ככ עצום יותר קשה למצוא
דמייני עכשיו לחפש מפתחות שנאבדו לך בחדר
עכשיו דמייני לחפש מפתחות שנאבדו לך איפשהו בכדור הארץ
דמייני עכשיו לחפש מפתחות שנאבדו לך בחדר
עכשיו דמייני לחפש מפתחות שנאבדו לך איפשהו בכדור הארץ
^תודה יקירי
בגלל שהחייזרים שנמצאים בים
חןסמים לנו את האפשרות לחקור מעברים לחלל שנמצאים מתחת לים
כך החייזרים עוברים
חןסמים לנו את האפשרות לחקור מעברים לחלל שנמצאים מתחת לים
כך החייזרים עוברים
אנונימית
תודה אני יצפה בנ
אנונימית
כי גם אם מצאנו כוכב לכת שיכול להכיל חיים(הכנתי עבודה על אחד כזה), אם הוא לא מספיק קרוב הטלסקופים לא מספיק טובים בשביל לדעת בוודאות אם יש שם חיים או לא
מצאנו את בן זיני זה כבר התקדמות
יכול להיות שאנחנו לא מספיק מתקדמים בשביל זה
או שכן מצאנו ומסתירים את זה מאיתנו
או שכן מצאנו ומסתירים את זה מאיתנו
גם אני לא מבינה ואני תמיד חושבת על סה
יכול להיות שממשלת ארה"ב מצאה
ויכול להיות שהחייזרים טובים בלהתחבא
ויכול להיות שהחייזרים טובים בלהתחבא