8 תשובות
אני חושבת שהקפסולות ישארו
והסגר לדעתי ימשיך עוד איזה שבועיים
לדעתי נחזור בלי קפסולות אחרי מרץ
בערך באפריל מאי
שואל השאלה:
כן אבל בערך מתי נחזור.. חודש חודשיים שנה אחרי פסח...?
אנונימית
אחרי פסח כנראה
חחחחחח היית רוצה אחרי פסח עד שאין תרופה לטיפול נמשיך להיות בקפסולות ולהסתובב עם מסכות וזה יקח עוד הרבהה זמן
אנונימית
לדעתי נחזור רגיל רק בסביבות אפריל מאי או אולי רק שנה הבאה, ויכול להיות עדיין יהיה סגר ביומולדת שלך
חחחחח אני הייתי האנונימית
רק אומרת שזה לא נורא יום הולדת בסגר
מזל טוב אבל!!:) בת כמה תהיי?
שואל השאלה:
15 חחח
אנונימית