8 תשובות
אני חושבת שזה רע כי היו לו סטנדרטים גבוהים עד שהוא ראה אותך ואז נהיו לו סטנדרטים נמוכים את האמת שאני לא יודעת עדיף שתשאלי אם זה רע או טוב כדי לא לצאת לא בסדר
קצת רע אחותי
שואל השאלה:
אוקי זה הוא שהוא גרוע באנגלית או לא יודעת הוא אמר שזה בקטע של מחמאה
אנונימית
היי הפלת משהו. תסטנדרטים שלי.
הוא איש מאוד לא חכם אם הוא חושב שזה מחמאה.
תשאלי אותו - you r brain in a vaction?
זו גם מחמאה.
שואל השאלה:
לחחח זה רע כאילו?
אנונימית
היי הפלת משהו, את הסטנדרטים שלי. (יעני הורדת אותם)
היי ,נפל לך משהו. הסטנדרטים שלי