8 תשובות
זה מוציא לי את העצבים חוח
יש לי ידיד כזה והאייקיו שלי לא מספיק בשביל זה
יש לי ידיד כזה והאייקיו שלי לא מספיק בשביל זה
ובכן
חוששני שלא רק את
חוששני שלא רק את
אנוכי מבינה אותך.
אנונימית
אני כזאת לפעמים
תלוי בסיטואציה
תלוי בסיטואציה
^^^שיט דיברתי אלייך
השפה הזאת חכמה מדיי בשביליייי
השפה הזאת חכמה מדיי בשביליייי
אלייךך
איפ אין לי כוח *אלייך*
לא מתקנים אותיי חדללדנםדץ
לא מתקנים אותיי חדללדנםדץ
;-;
באותו הנושא: