8 תשובות
זה מוציא לי את העצבים חוח
יש לי ידיד כזה והאייקיו שלי לא מספיק בשביל זה
ובכן
חוששני שלא רק את
אנוכי מבינה אותך.
אנונימית
אני כזאת לפעמים
תלוי בסיטואציה
^^^שיט דיברתי אלייך
השפה הזאת חכמה מדיי בשביליייי
אלייךך
איפ אין לי כוח *אלייך*
לא מתקנים אותיי חדללדנםדץ
;-;