3 תשובות
לא יודעת
אבל אני אוהבת לריב עם אנשים חחח אז אם יהיה מישהו שלא נחמד אין לי בעיה עם זה חיחי :)
אבל אני אוהבת לריב עם אנשים חחח אז אם יהיה מישהו שלא נחמד אין לי בעיה עם זה חיחי :)
קרה לי אבל רק בגלל שלפני זה הבנאדם היה ממש נחמד אז היה לי קשה להתרחק ממנו
אנשים פשוט מגעילים בגלל זה הם לא יכולים לראות מישהו שנחמד מידי כי זה מוזר להם
באותו הנושא: