התחברות
הרשמה
נראה לכם שבפבואר עדיין יהיה סגר?
4 בינואר 2021, 23:41
קורונה
הסגר
4 תשובות
כן
פּוֹפיּ
לא
ת
תאנונימי
לא
ה
הכינוי תפוס2
כבר אז הרבה ימותו
e
embrace your imperfections
באותו הנושא:
מה דעתכם על זה שרוב האנשים כאן בסטיפס עדיין תומכים בנתניהו ? זה נראה שכולם מזלזלים בגנץ וחושבים שהוא יהיה ראש ממשלה גרוע
הבנתי שכנראה יהיו עוד פעם בחירות מה דעתכם על זה ? אם לביבי יש יהיו כתבי אישום סופיים( עוד חודש מחליטים)עדיין תתמכו בו?
עוד 1000 שנה נראה לכם עדיין יהיה מוסלמים?
אתם חושבים שבפבואר כבר לא יהיה קורונה? או שהיא תהיה כמו שפעת שמתחסנים אליה פעם בשנה
בסוף פבואר עדיין יש סיכוי לגשמים?
נראה לכם שהסרט הנוקמים סוף משחק יהיה עדיין בהקרנות גם שבוע הבא בחמישי ?
אם מישהו חסם אותי יהיה רשום לי עדיין מתי הוא נראה לאחרונה?
בפבואר יהיה יותר קר?
נכון גם אם אני חכם ונראה טוב והכול אבל הביטחון עצמי שלי בריצפה עדיין לא יהיה לי חברים או חברה ?
איפה לחגוג 18 לפרוטוקול זה עוד חודש וככל הנראה עדיין יהיה סגר כזה ובית זה לא אופציה
אני מתכננת עם חברה לטוס באוגוסט 2021 לארהב כנראה, חושבים שעד אז יהיה בעיות בגלל הקורונה עדיין?