5 תשובות
אם היו אומרים אז כן הייתי נעלבת אבל תכלס מי שם על הדעה שלו
תלוי מי
לדוגמא פעם אחת שלחתי את החבר הכי טוב שלי לבדוק מה הקראש חושב עליי
והוא חזר עם התשובה של " היא קצת ערסית והיא לא הכי יפה שיש"
ואחרי זה ששאלתי אותו אם זה נכון הוא רשם לי "זה היה בציניות את נראת כמו מלאך בלונדיני עם עייניים כחולות"
הרגע המאושר בחיי
אבל בעיקרון לא אכפת לי איזה בן יאמר עליי מה
אני שלמה עם עצמי
לדוגמא פעם אחת שלחתי את החבר הכי טוב שלי לבדוק מה הקראש חושב עליי
והוא חזר עם התשובה של " היא קצת ערסית והיא לא הכי יפה שיש"
ואחרי זה ששאלתי אותו אם זה נכון הוא רשם לי "זה היה בציניות את נראת כמו מלאך בלונדיני עם עייניים כחולות"
הרגע המאושר בחיי
אבל בעיקרון לא אכפת לי איזה בן יאמר עליי מה
אני שלמה עם עצמי
אמרו לי באומיגל שאני מכוערת והם אפילו לא ראו אותי אבל למי אכפת כמות האנשים שאמרו לי שאני אחת היפות לא נורמלית
אנונימית
לא, אני שווה.
תלוי מי
באותו הנושא: