9 תשובות
תודה
תודה אם זה מחמאה בשבילך
''אני יודעת''.
המשקל שלך זה לא עניינם.
אנונימי
בטח להודות.
הרי זו מחמאה.
הכוונה היא שאת נראת נפלא.
אין בכלל התלבטות- להודות ולחייך.
שואל השאלה:
יש למישהו רעיון נוסף לתשובה חוץ מ'תודה'? אשמח
כן אני יודעת
אנונימי
שואל השאלה:
לא נשמע אבל מתנשא מגעיל כזה? נסי לדמיין שיחה כזאת זה מוזר לי מדי לא יודעת
תודה
תודה גם את או לא שמתי לב אני לא מסתכלת על זה