9 תשובות
תודה
תודה אם זה מחמאה בשבילך
''אני יודעת''.
המשקל שלך זה לא עניינם.
המשקל שלך זה לא עניינם.
אנונימי
בטח להודות.
הרי זו מחמאה.
הכוונה היא שאת נראת נפלא.
אין בכלל התלבטות- להודות ולחייך.
הרי זו מחמאה.
הכוונה היא שאת נראת נפלא.
אין בכלל התלבטות- להודות ולחייך.
שואל השאלה:
יש למישהו רעיון נוסף לתשובה חוץ מ'תודה'? אשמח
יש למישהו רעיון נוסף לתשובה חוץ מ'תודה'? אשמח
כן אני יודעת
אנונימי
שואל השאלה:
לא נשמע אבל מתנשא מגעיל כזה? נסי לדמיין שיחה כזאת זה מוזר לי מדי לא יודעת
לא נשמע אבל מתנשא מגעיל כזה? נסי לדמיין שיחה כזאת זה מוזר לי מדי לא יודעת
תודה
תודה גם את או לא שמתי לב אני לא מסתכלת על זה
באותו הנושא: