6 תשובות
לא, זה בסדר להתנסות בזוגיות בגיל הזה
פחות בקטע המיני לדעתי, רק להבין איך זה עובד
וכמובן שרוב הסיכויים שקשר בגיל כזה לא יחזיק
זה די חסר משמעות ובזבוז זמן אך יכול להוות ניסיון נחמד לאנשים מסוימים.
פחות בקטע המיני לדעתי, רק להבין איך זה עובד
וכמובן שרוב הסיכויים שקשר בגיל כזה לא יחזיק
זה די חסר משמעות ובזבוז זמן אך יכול להוות ניסיון נחמד לאנשים מסוימים.
לא, כיף לך
כל אחד בזמן שלו.. :)
לפי זה דעתי זה הגיל המושלם להתחיל עם זה
אנונימית
^כן
ברור שזה בסדר אם אתם מרגישים שזה נכון בשבילכם להיות בזוגיות אם לא אז לא :)
באותו הנושא: