11 תשובות
תגיד לה שהיא נראת ממש חמודה ואתה לא רוצה שהיא יהיה לבד
תזמין אותה להליכה ביחד או סתם אם אתה יוצא אם חברים שלך אז תזמין אותה ותכיר לה את חברים שלך ואז אתם תיהיו תמיד באותה סביבה
תזמין אותה להליכה ביחד או סתם אם אתה יוצא אם חברים שלך אז תזמין אותה ותכיר לה את חברים שלך ואז אתם תיהיו תמיד באותה סביבה
מאיזה עיר אתה?
אנונימית
האם זהו תחילתו של סיפור אהבה??
אנונימית
שואל השאלה:
^^אבל לא נעים לי לומר לה שהיא לבד, היא לא ממש אמרה לי בישירות שהיא לבד אבל די רואים את זה
ובקטע של ההליכה היא תחשוב שאני מתחיל איתה או משהו והכוונה היא ידידות ועדיין לא דיברנו מספיק בשביל שזה יהיה נורמלי להזמין אותה לאיפשהו
^^אבל לא נעים לי לומר לה שהיא לבד, היא לא ממש אמרה לי בישירות שהיא לבד אבל די רואים את זה
ובקטע של ההליכה היא תחשוב שאני מתחיל איתה או משהו והכוונה היא ידידות ועדיין לא דיברנו מספיק בשביל שזה יהיה נורמלי להזמין אותה לאיפשהו
אנונימי
שואל השאלה:
^^^מרכז
^^^מרכז
אנונימי
תשאל אותה כל יום מה קורה איך את מרגישה,וגם תהיה איתה בכיתה...
אתה מראשון?
אנונימית
יואוו איזה חמוד אתה, אני מציעה שתיגש אליה היא יותר מתשמח!!! וזה לא אומר שאתה מתחיל איתה...
נראה לי פשוט תתחיל לדבר איתה והיא תשיג ביטחון או משהו
לך על זה,אני יודע מה זה להיות לבד ואני בטוח שהיא תשמח לידיד....
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^לא, אז לאדע אם זה באסה שזאת לא את כי אז בדוק היינו נפגשים או שזה מזל כי אז זה יצא מביך
^^^^לא, אז לאדע אם זה באסה שזאת לא את כי אז בדוק היינו נפגשים או שזה מזל כי אז זה יצא מביך
אנונימי
באותו הנושא: