9 תשובות
אני ממש לא מעדיפה ערסים וגם לא אעדיף. אני מעדיפה את האופציה השנייה שרשמת על ערסים
ביטחון עצמי זה מושך
אנונימית
אני לא מעדיפה ילדים ערסים , והאמת שזה לא בגלל ההתנהגות שלהם לרוב הם נראים טוב
אני גם לא מבינה, אני אישית מתחברת לילדים נחמדים בלי החרא הזה של הערסים כי זה פשוט לא הטייפ שלי וזה גם לא האופי שלי להסתובב עם מישהו ערס.
כפי שאתה רואה, לא כל הבנות ככה :)
כפי שאתה רואה, לא כל הבנות ככה :)
אנונימית
אני ממש לא מעדיפה ערסים
אני יודעת שאמרת שאתה לא מכליל אבל אני אישית ממש לא נמשכת לערסים
אני שונאת ערסים..לא כל הבנות אוהבות
גם אני שונאת ערסים. ממש.
מעדיפה בנאדם נורמלי, רגוע בלי כל הפוזה
מעדיפה בנאדם נורמלי, רגוע בלי כל הפוזה
כי אתה לא מבין שמאחורי ה"ערסים" האלה יש אופי
ויש להם כבוד לבנות יותר מכולכם ביחד
ואצל רוב האנשים הם, אני מישהי תאמר "אני רוצה ערס" אז זה כאילו היא תאמר "אני רוצה מישהו שירביץ לי"
אבל זה ממש לא!
וכבר המשפט של "צאחלות צריכות להיכחד" זה מראה שכל הערסים האלה שאתה מדבר עליהם הם כמה רמות מעלייך
כי זה כמו שאני אגיד "כל החנונים שאוהבים מתמטיקה צריכים להיכחד"
ויש להם כבוד לבנות יותר מכולכם ביחד
ואצל רוב האנשים הם, אני מישהי תאמר "אני רוצה ערס" אז זה כאילו היא תאמר "אני רוצה מישהו שירביץ לי"
אבל זה ממש לא!
וכבר המשפט של "צאחלות צריכות להיכחד" זה מראה שכל הערסים האלה שאתה מדבר עליהם הם כמה רמות מעלייך
כי זה כמו שאני אגיד "כל החנונים שאוהבים מתמטיקה צריכים להיכחד"
באותו הנושא: