21 תשובות
הfbi ואל קעידה עושים שיתוף פעולה בשביל לתפוס את הפורע חוק
חוסמים להם את שני המשתמשים. אפשר גם לנקוט בצעדים פליליים נגדם.
FML
שואל השאלה:
הוא נחסם לצמיתות
אנונימי
שואל השאלה:
זה מה שאמרו לו "עקב הפרה חוזרת ונשנית של כללי האתר נחסמת לצמיתות משימוש בסטיפס.
ברשותנו רישומים של כל פעולותיך באתר, כולל ip ושעות הפעולה, פרטים שניתן לאמת למול ספקיות האינטרנט.
במידה ותחזרי שוב להפר את כללי תחת משתמש אחר, נפעל כלפיך בכל האמצעים העומדים לרשותנו, כולל הגשת תביעה נגדך ודרישת פיצוי.
זוהי אזהרה אחרונה לפני נקיטת אמצעים.
צוות סטיפס"
אנונימי
שלא יסתבך... כולה סטיפס.
שלא ינסה לחזור
שואל השאלה:
אפשר לתבוע אותו?
אנונימי
פשוט יחסמו את שני המשתמשים לתמיד
שואל השאלה:
פשוט חבר שלי נחסם אז הוא רוצה לפתוח משתמש חדש
אנונימי
שואל השאלה:
למה הם מגזימים עם התביעה?
אנונימי
תביעה אני מת כולה חשבון נוסף באתר לילדים בני 13 איזה תביעה מה אם ילד בן 13 פותח חשבון שני תובעים אותו? מה זה השטויות האלה אפשר לחשוב חשבון שני ב8200
לא תובעים ולא כלום האיום הזה ריק מתוכן
שואל השאלה:
הנאמנים מחקו לו כל תשובה בלי הצדקה
אנונימי
יתנו לו כנראה באן נוסף וזהו, תביעה אעלק אפשר לחשוב גם איזה גוף זה סטיפס שצריך לקחת אותו לבית משפט
שואל השאלה:
אתה בטוח שהם סתם מאיימים?
אנונימי
יש להם אכן את הכתובת ip שלו וזה, אבל אם הם מאיימים ככה הם לא יודעים לתת באן ip ומנסים לצאת מפחידים ושהם יתבעו אותך וזה. זה תלוי על מה הוא נחסם אם הוא נחסם פשוט כי ירדה לו אמינות ולא כי הוא היה מטרידן או עושה רע וגורם טריגרים לאנשים אין שום סיבה שפאקינג יקחו אותו לבית משפט זה לא דבר שקיים
בן 13 מגיע ל 19 אמינות ואז פותח משתמש שני עם החשבון של אמא שלו, אז מה פתאום משטרה תיקח אותו לבית משפט ויתבעו את ההורים שלו? מה זה השטויות האלה
המספר*
שואל השאלה:
הורידו לו בבת אחת את כל נק' האמינות
אנונימי
אם לא יגלו עלייך לא יכולים לעשות לך כלום
כי יש כאלה שנחסמים על הטרדה למשל...
שואל השאלה:
אני אף פעם לא נחסמתי
אנונימי