11 תשובות
קחי את המידות שלך בארץ.. רוב הבגדים שלהם מגיעים בדיוק במידה, השמלות והג'ינסים פחות אהבתי לא כזה איכותי אבל את הסווטשירטים לגמרי ממליצה
בדיוק אתמול עשיתי עוד הזמנה וגם לפני שבוע
הבגדים דווקא סבבה ברובם, יש כמה עם איכות לא משהו אבל תחשבי שיש מכירות בזק ואת קונה חולצה ב9 שקל שזה מחיר בדיחה
קניתי גם כמה דברים לבית והגיעו סבבה וכנל לעגילים (ללשון, אני שמה באוזניים אבל ובאמת הופתעתי מהאיכות ל20 עגילים ב8שקל!!)
לגבי המידות תקראי גם ביקורות כי לא תמיד המידה מתאימה
ואני לא מציעה לך להזמין ג'ינסים כי הם פחות טובים מבחינת מידה ואיכות
כן, הבגדים שם נחמדים יש כאלה יותר ויש כאלה פחות
תמדדי את ההיקפים שלך לפני שאת מזמינה ואז תסתכלי בסרגל מידות שם ותקחי את המידה שמתאימה לך
בהצלחהה
שואל השאלה:
שואלת כי חייבת לחדש את הקוקלקציה של הטייצים שלי
אנונימית
הטייצים שחברות הזמינו טובים וגם הזמנתי לאימא שלי במידות גדולות והיו טובים
הזמנתי גם לי טייצים אבל הם עוד לא הגיעו
שואל השאלה:
ואיך יודעת מה המידה לקחת?
אנונימית
כן, ולא ממליצה, איכות פח.
ולגבי הבגדים, שכחתי להוסיף שכדאי להסתכל בתגובות על משובים של בחורות שכבר קנו את המוצר ומעלות תמונות של איך זה באמת נראה על הגוף, איכות הבד, הצבע האמיתי של המוצר וכו'
כן, איכות סבבה כמו בחנות רגילה.. הזמנתי מהם מברשות איפור וצלליות והגיע מהמם.. גם הסווטשירטים שלהם טובים
טרנינגים לא ממליצה מגיע כמו מהשוק חולצות נדירות מגנים לטלפון גם נדירים גינסים לא נראה לי שכדאי לך כי צריך למדוד כי לא כל דבר שנראה יפה דם יפה עליך במציאות קיצר תלוי מה את ממליצה תסתכלי על הביקורות ומידות כמו המידה שלך בחולצות אם את רוצה אוברסייז תקחי מידה יותר
זה 50\50... אמנם הדברים שם מאוד זולים, אבל זה ניכר באיכות. הבדים בדכ דקים או נהרסים בכביסה. מה שכן, מאוד ממליצה לקנות משם דברים לבית כגון מצעים, כל מיני דברי נוי למיניהם ואפילו אקססוריז לבגדים או דברים לחיות המחמד.