7 תשובות
את מתכוונת לנקודת חיתוך של שני הגרפים?
את מציבה את האיקס באחת מהמשוואות ומוצאת את ה-y
את מציבה את האיקס באחת מהמשוואות ומוצאת את ה-y
את תכוונת לנקודת חיתוך בין הפונקציות?
אוקיי אם לימדו אותכם כבר איך לפתור משוואה עם שתי משתנים
נגיד יש לך:
y= x+2
y= 3x-4
אז את צריכה להשוות בינהם ולפתור (לגלות את הx)
x+2 = 3x-4
ואז להציב את הx באחת מהפונקציות למעלה וככה את מגלה את הy
ואז יש לך x וy של נקודת החיתוך שלהם..
אוקיי אם לימדו אותכם כבר איך לפתור משוואה עם שתי משתנים
נגיד יש לך:
y= x+2
y= 3x-4
אז את צריכה להשוות בינהם ולפתור (לגלות את הx)
x+2 = 3x-4
ואז להציב את הx באחת מהפונקציות למעלה וככה את מגלה את הy
ואז יש לך x וy של נקודת החיתוך שלהם..
שואל השאלה:
לא, של גרפים
לא, של גרפים
אה אז מה שרשמתי
את לוקחת את אחת מהמשוואות שהשתמשת בהם (עדיף את הפשוטה יותר) ובמקום איקס מציבה את האיקס שיצא לך ומוצאת את y ואז את מקבלת שיעורי נקודה (x,y)
אה, אז את מציבה 0 בx כדי לגלות את הy
ו0 בy כדי לגלות את הx
(אוף, השקעתי בהסבר למעלה)
ו0 בy כדי לגלות את הx
(אוף, השקעתי בהסבר למעלה)
אם מצאת כבר את הx את צריכה להציב בפונקציה את הx להשוות לאפס וככה למצוא את הy.
אם את צריכה נק חיתוך עם הצירים (y וx) את צריכה פעם אחת להציב y=0 פעם אחת x=0
אם את צריכה נק חיתוך עם הצירים (y וx) את צריכה פעם אחת להציב y=0 פעם אחת x=0
באותו הנושא: