10 תשובות
כעע
אני רק בשנה הראשונה אז זה פחות כואב אבל עדין
שואל השאלה:
אצלי כאבי רצח אי אפשר להירדם והקטע שלא ידעתי שאני צריכה היום לקבל אני עם גלולות
אצלי כאבי רצח אי אפשר להירדם והקטע שלא ידעתי שאני צריכה היום לקבל אני עם גלולות
אם את עם גלולות את לא יכולה לקחת כדור? אם את יכולה קחי אני תמיד לוקחת וזה מציל אותי באמת
שואל השאלה:
עקרונית כן אבל צריכה לאכול ואין לי תיאבון בשעה מוקדמת כזאת
עקרונית כן אבל צריכה לאכול ואין לי תיאבון בשעה מוקדמת כזאת
לא
שואל השאלה:
אצלי זה כאבי בטן חזקים עם כאבי גב - איך אפשר להירדם ככה? ואיך אפשר להתאמן ?
אצלי זה כאבי בטן חזקים עם כאבי גב - איך אפשר להירדם ככה? ואיך אפשר להתאמן ?
כן לצערי הרב
שואל השאלה:
זה כואב לי ברמות שאני התעוררתי ב 4 לפנות בוקר
זה כואב לי ברמות שאני התעוררתי ב 4 לפנות בוקר
כן
באותו הנושא: