6 תשובות
מה. לא הבנתי כלום.
אני לא מבין-
אם הבנתי נכון, זה מה שקורה כשאין כל-כך מה להגיד אבל עדיין רוצים להיות המילה האחרונה.
חח פעם דיברתי עם מישהי רק בשתימילים שכל פעם השתנה הצורה נגיד
כן כנל
כנל? כן..
כנל, כן
כן? כנל
כן כנל
כנל? כן..
כנל, כן
כן? כנל
שואל השאלה:
אני ממש לא ברור נדפקתם
אני ממש לא ברור נדפקתם
תאמת עד היום אנחנו מדברות ככה כבר חודשים חחח
באותו הנושא: