6 תשובות
מה. לא הבנתי כלום.
אני לא מבין-
אם הבנתי נכון, זה מה שקורה כשאין כל-כך מה להגיד אבל עדיין רוצים להיות המילה האחרונה.
חח פעם דיברתי עם מישהי רק בשתימילים שכל פעם השתנה הצורה נגיד
כן כנל
כנל? כן..
כנל, כן
כן? כנל
שואל השאלה:
אני ממש לא ברור נדפקתם
תאמת עד היום אנחנו מדברות ככה כבר חודשים חחח