9 תשובות
לא מתמודדת
רציני, אין לי רצון לקחת ריטלין בשביל הזום, אני לרוב לא מקשיבה בשיעורים
אני לא מתמודד. כשאני לוקח אטנט אני דופק אגרוף למסך בלי שאני בכלל חושב על זה.
אני לא מעתיק ואומר שאני כן מעתיק ונכנס לעצב עמוק אחרי כל שיעור
4AM
אני גם לוקח ריטלין ועדיין קשה לי אבל אני מנסה לנצל את הקשב בדברים יותר חשובים נגיד אני בקושי מקשיב בעברית אבל מאוד משתדל במתמטיקה ואנגלית למשל
מורים פרטיים
אני נתנתייפעם אחת למחשב אגרוף וכמעט שברתי אותו אני מתמודד מציון
אני אישית ממש לא מסתדרת בזום עם הרבה מקצועות אבל הנה ההתמודדות שלי עם זה:
כל המקצועות ההומאנים שלומדים ממצגות כמו ביולוגיה והיסטוריה אני פשוט משתיקה את הזום אחרי הנוכחות שלא יסמנו לי העדרות ואז אם שולחים חומר ומצגות בכיתה אני עוברת עליהן ולומדת בזמן החופשי שלי ואם לא שולחים אז בזמן השיעור כשהמורה עוברת על השיעור אני משתיקה ועוברת על המצגת בעצמי

ומקצועות יותר מספריים כמו מתמטיקה ומחשבים אני שואלת את המורה מה נלמד היום ואם מתרגלים אז אני משתיקה את הזום ומתרגלת לבד ואם זה חומר רציני אני עושה מאמצים להקשיב ואם לא היה לי זין להקשיב אני פשוט לוקחת מדריכים באינטרנט לפני מבחנים או מחפשת תשובות לתרגילים בספר בטיקטק ומנסה לעקוב אחרי הדרך והתרגילים
וריטלין. מלא פאקינג ריטלין
אטנט
אנונימית
רטלין לא עזר
עברתי לאטנט וגם זה עוזר ממש טיפה
פשוט מלא נכשלים ולא מצליחה להקשיב בכלל