4 תשובות
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימי
א-
שזווית אייביסי שווה לזווית אייסיבי כי דלתון מורכב מ2 משולשים שווי שוקיים מה שאומר שזוויות הבסיס במשולש אייביסי שוות. בגלל שביאף חוצה זוית וסיקיי חוצה זווית אז זווית בי אחת שווה לחצי מאייביסי וזוית סי אחת שווה לחצי מאייסיבי
ובגלל שאייביסי שווה לאייסיבי
אז הזוויות שוות.
ב-
משולש ביסידי הוא כבר משש (משולש שווה שוקיים) כי הוא היה בדלתון הנתון.
ועכשיו אומרים שבגלל שזוית בי אחת שווה לסי אחת המשולש ג'יביסי הוא שווה שוקיים בגלל שמשולש שיש בו זוויות בסיס שוות הוא משולש שווה שוקיים
ואז אומרים שזה דלתון כי זה מורכב משני מששים
ניסיתי לעשות את זה כמה שיותר מפורט, מקווה שהבנת:)
שזווית אייביסי שווה לזווית אייסיבי כי דלתון מורכב מ2 משולשים שווי שוקיים מה שאומר שזוויות הבסיס במשולש אייביסי שוות. בגלל שביאף חוצה זוית וסיקיי חוצה זווית אז זווית בי אחת שווה לחצי מאייביסי וזוית סי אחת שווה לחצי מאייסיבי
ובגלל שאייביסי שווה לאייסיבי
אז הזוויות שוות.
ב-
משולש ביסידי הוא כבר משש (משולש שווה שוקיים) כי הוא היה בדלתון הנתון.
ועכשיו אומרים שבגלל שזוית בי אחת שווה לסי אחת המשולש ג'יביסי הוא שווה שוקיים בגלל שמשולש שיש בו זוויות בסיס שוות הוא משולש שווה שוקיים
ואז אומרים שזה דלתון כי זה מורכב משני מששים
ניסיתי לעשות את זה כמה שיותר מפורט, מקווה שהבנת:)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה על ההשקעה, אם לא היית אנונימית הייתי מפרגן לך בקיר חח
תודה רבה על ההשקעה, אם לא היית אנונימית הייתי מפרגן לך בקיר חח
אנונימי
בכיף:)
אנונימית
באותו הנושא: