4 תשובות
עקרונית זה לא תקין, אבל זה הפך להיות טרנד כזה של גבעתי / גולני, לחנוק את עצמם עם הדסקית.
סוג של סימן היכר יחידתי.
לא סוגרים את הכפתור האחרון אלא מהדקים את הדסקית ככה שהיא סוגרת את הצווארון.
אסור לסגור עד הסוף אילה אם כן אתה רוצה להצהיר על זה שיש לך נתייות אובדניות ואתה צריך עזרה. אפשר להשלח לכלא צבאי אם עושים את זה סתם ככה
במדי א' סוגרים את כל הכפתורים, למעט הכפתור שיושב על הצווארון עצמו.
במדי ב' זה בערך אותו דבר רק שהכפתורים מסתיימים נמוך יותר אז זה נראה יותר פתוח, ושמים לב יותר להבדל.
החוגר? אולי התכוונת לדיסקית.
ובעיקרון לא אמורים לסגור עד הסוף לגמרי