17 תשובות
כן, כולם יצאו עליי :)
ביקשתי פה ביקורת על טקסט שכתבתי וקיבלתי הרבה תגובות שנאה. לא היה משהו.
כן, מוזר
למדתי למבחן במתמטיקה ובמקום ללמוד הייתי פה
כן ,שנאתי את האתר הזה
וואי ממש קשה, לא הבנתי את החוקים, ירדו לי הרבה נקודות אמינות, היה לי כריזמה של פטריק, אך מסטיפס התפתחתי להיות משכיל יותר..
הייתי עם חבר טוב שלי בשיחה והוא אמר לי לפתוח סטיפס ולעשות שאלה ןלתת לו פרחים
כן בהתחלה לא הבנתי למה אי אפשר לצאת מהאתר הזה
עצב ;(
למה לא נחשפתי לאתר הזה קודם:)
למה לא נחשפתי לאתר הזה קודם:)
כן, הייתה ילדה מוזרה ששאלה למה חברה שלה אוכלת נייר מגבת ועוד אחת שכתבה לי בקיר על הרוח של סטיפס וממש נבהלתי.
סוג של חחח כתבתי כל מיני שאלות אמאלה
כן,היה סבבה מינוס..
כי לא ידעתי שום חוק של האתר וכל שנייה הורידו לו אמינות
כי לא ידעתי שום חוק של האתר וכל שנייה הורידו לו אמינות
כן כמה ילדים יצאו עליי שאמרתי משהו ושאני לא מבינה ומשהו אחד רשם לי יואוו ציקה ומפירו איזה סדרה ישנה
אתמול נכנסתי לאתר פעם ראשונה. אף אחד לא עונה על השאלה שלי, אבל סבבה כאן.
דווקא היה נחמד, קלטתי דיי מהר מה עושים פה
הנקודות אמינות התחילו לרדת רק אחרי חודש בערך כשהתחלתי להנות מעשיית ספאמים (לא עושה יותר כי אני מנסה להגיע ל100 אמינות)
הנקודות אמינות התחילו לרדת רק אחרי חודש בערך כשהתחלתי להנות מעשיית ספאמים (לא עושה יותר כי אני מנסה להגיע ל100 אמינות)
כן זה היה לפני יומיים ופחדתי ממש לשים את המספר טלפון כאן לא יודע למה לול
האמת שלא אבל אני זוכרת שקראו לי bing a ling ושמתי תמונה של וואן דיירקשן בפרופיל ואולי על איזו שאלה שעניתי ומה הייתה השאלה הראשונה ששאלתי סתם כי רציתי לשאול משהו אבל זהו