6 תשובות
וואו! בוודאי שלחזור...
וואו מדהים , ברור שכדאי לך לחזור!
וואו. את כותבת מדהים!! את חייבת להמשיך
שואל השאלה:
מישהי - אני בן... די כתוב אנונימי, לא אנונימית... חח...
מישהי - אני בן... די כתוב אנונימי, לא אנונימית... חח...
אנונימי
סליחה לא שמתי לב
יש פוטנציאל ואם תתמיד אז גם תשתפר בזה ממש, ההנגנה קצת הפריעה לי.
בדר"כ כדי ליצור סחף בקטע שהוא מעין שירה פואטית- צריך להתייחס מאוד למשקל המשפטים והמילים בפרט, זה יוצר מעין סחרור, שואב את הקורא ומעצים את החוויה.
אשמח לקרוא דברים נוספים בהמשך ❤
בדר"כ כדי ליצור סחף בקטע שהוא מעין שירה פואטית- צריך להתייחס מאוד למשקל המשפטים והמילים בפרט, זה יוצר מעין סחרור, שואב את הקורא ומעצים את החוויה.
אשמח לקרוא דברים נוספים בהמשך ❤
באותו הנושא: