22 תשובות
לא
אני חרדית
לא
איזה אמונה טפלה ,חמסה חמסה חמסה
הקבא יצילנו
איזה אמונה טפלה ,חמסה חמסה חמסה
הקבא יצילנו
ההפך
ככה זה
judmas
judmas
אני דתיה
לא, תודה לאלוהים
וואו לא מה שכן יש להם חלק משמעותי פה למה כל צאת שבת האתר קןרס
לא כולם אבל יש
יש הרבה דתיים וגם חרדים (יותר ממה שניראה לכם)
בכלל לא, אני שואל שאלות על הדת ולוקח מאה שנה עד שעונים
ממש לא. אני היחיד פה כולם מזוייפים
מה לא חחחחחח ההפך רובם פה אתאיסטים ושמאלנים
לא אמרתי את זה בתור משהו רע לפני שיהיה לי מינוסים
לא אמרתי את זה בתור משהו רע לפני שיהיה לי מינוסים
רובם לא מאמינים אבל עדיין יש כמות לא קטנה של מאמינים
לא. אבל יש פה מכל כל. אתר מוכר.
אנונימי
לא כל כך הרבה יש אבל לא כולם
אני דתייה-חרדייה
אני דתייה-חרדייה
לא
לא, יש פה תנועה של אנשים שמתחזים לדתיים - מחטיאי הרבים
אני לא רואה איזה סיבה יכולה להיות לאנשים להתחזות לדתיים, לא יוצא להם מיזה כלום
הם קוראים לעצמם 'דתיים לייט' - וחושבים שאם הם שומרים שבת, אז הכל מותר להם('בנות דתיות שהולכות לחוף מעורב'), ללכת בפריצות, להחטיא רבים, לעבור על איסורי תורה וחכמים, כבר שום דבר לא משנה
מי מדבר עליהם? מדברים פה על דתיים וחרדים, למה לדחוף דברים בלי קשר?
באותו הנושא: