6 תשובות
do
not.
not.
שייגשו אבל לא בצורה מטרידה
ואם אומרים לא שיקבלו את זה ושישחררו
ואם אומרים לא שיקבלו את זה ושישחררו
אם הוא ייגש בצורה יפה אז למה לא? חחח
מכוער = אל.
חתיך עם צ'ארם? = לך על זה.
צבוע אבל זה העולם.
חתיך עם צ'ארם? = לך על זה.
צבוע אבל זה העולם.
אנונימי
בטח שכן אני גם אעריך אותו פי 8
שואל השאלה:
xhita למה לא
xhita למה לא
אנונימי
באותו הנושא: