3 תשובות
אם מדובר באתר אז הגיוני, לא כולם מתחברים לפה קבוע כל יום וגם אין התראות ככה שלפעמים לא שמים לב. אם זה בווצטאפ או אינסטגרם אז אל תקחי קשה, או שהוא לא בעניין או שאת לא מספיק חשובה לו, והוא לא צריך להיות חשוב לך.
אל תקחי ללב, בטח הוא מדבר עם עוד בנות, או שסתם את ממש נקשרת, והוא לא
לדעתי תגידי לו שציפית שישלח הודעה ומאכזב שזה לא קרה, הכי חשוב לדבר על מה שמפריע לך