התחברות הרשמה

שנה ותשעה חודשים הבדל בין זוג זה לגיטימי?

16 בינואר 2021, 03:45
הבדליםגילמערכת יחסים    
3 תשובות
תלוי בגיל של הזוג עצמו לדעתי
D
Desert Lover
כן
.
..,.,
שואל השאלה:
מזתומרתמsilence
J
Jewishkid2
באותו הנושא:
בת 15 ותשעה חודשים תכף 16 (: מטר 44 שוקלת 39 זה בסדר לגילי?
לגיטימי ששני אנשים יהיו זוג במשך שלוש חודשים ורק אז יתנשקו בפעם הראשונה?
בנות- לדעתכם לגיטימי להתלבש מול חבר שלכן שאתם ביחד כמה חודשים?
הפרש של שנתיים ותשעה חודשים בגילאים זה סבבה לדעתכם?
נולדתי ב27/12/2000 וחבר שלי ב3/3/1998 כמה שנים ו חודשים יש ביננו הבדל?
הבדל של שנה ו4 חודשים זה יותר מדי?
1.69 זה נמוך למישהו בן 15 ותשעה חודשים?
אפשר להוציא תז בגיל 15 ותשעה חודשים או רק ב16?
בת 14.11 חודשים והוא בן 15.3 הבדל של 3 חודשים זה בסדר?
בן 20 ובת 17 עוד 8 חודשים 18 הבדל של 2.9 שנים מה דעתכם?
לגיטימי להוציא כל חודש 4000 שקל כל חודש על אוכל למשפחה של 6 נפשות?