6 תשובות
שואל השאלה:
מה הקשר
אנונימית
קורה לפעמים שאת לא מרגישה צורך באוכל
הגיוני
כנראה יש לך קורונה או לא יודעת תלכי להיבדק
לפעמים את לא חייבת להיות רעבה אבל מהבוקר עד עכשיו לא ממש נשמע לי הגיוני..
אנונימית
שואל השאלה:
אה סבבה
תפסיקו לזיין תשכל אין שום קשר לקורונה
קורונה זה שלא מרגישים טעם אין שום קשר ללא להיות רעבים
אנונימית
מה קשור קורונהה??
זה קורה לי מלא, פשוט אין תאבון באותו יום. למה להגזים..
מה קשור קורונהה
פשוט אין לה תאבון לפעמים זה קורה