6 תשובות
לדעתי לא כי לי לוקח זמן להתגבר על זה, אבל לכי עם הלב
אני יכולה להגיד לך שאני לא מסוגלת...
אני חושבת שלא
אני חושבת שלא
אנונימית
כע, אם מרגישים מוכנים
אני לא הייתי מסוגלת
הגיוני הכל הגיוני זה בראש שלך אבל הכל זה בחירה שלך לא יכולה להבטיח לך שלא יתחילו להריץ עלייך שמות ואני מדברת מנסיון עד עכשיו אני "מחליפה בנים כמו גרביים" אבל אן לא איכפת לך ממה שאנשים או אין ואת באמת אוהבת אוצו לכי על זה
זה אפשרי אבל זה פשוט לא מכבד בכלל וגם זה כאילו רק נפרדת ממישהו וזה מה שנקרא זה יותר מידי מהר
באותו הנושא: