12 תשובות
סדרה טוב חוץ מהעונה האחרונה .. ..
באמת שזה בזבוז זמן אני מצטער שהתחלתי
הסדרה הכי טובה בעולם נשבעת
שואל השאלה:
anter הלא יקר זה לא בזבוז זמן אתה חסר טעם אוהבתת
סדרה כל כך טובה
לקסה של קלארק
זה לא בזבוז זמן? כדי לסיים את כל הסדרה הזאת את צריכה לשבת מול המסך 3 ימים ו 14 שעות בלי עצירות
אם זה לא הבזבוז זמן הכי גדול שראיתי אני לא יודע מה כן
וזה גם לא שווה את זה, מילא העונה הראשונה אבל העונות האחרונות היו כלכך גרועות שבכיתי מרוב כאב על ההפקה המעפנה הזאת
סדרה מדהימהה שווה את כל הזמן אני עכשיו בעונה 3 פרק 15 בפעם השנייה (התחלתי לגמרי מההתחלה לפני שבוע) וזאת סדרה ככ טובה באמת
אנונימית
שני העונות האחרונות מזעזעות
אלישיה דבנם קארי שלי
וואי עונה 6 משעממת אמאלה באמת אני רק בפרק 9 תקועה על העונה איזה 4 ימים
אני מתגעגע ללקסה
אנונימי
סדרה מושלמת