172 תשובות
איפה השאלה
כןן
אנונימית
אני חושבת שכל האתיופיות יפות
כן
חחח בוקר טוב
אנונימית
שואל השאלה:
למה אומרים להן את זה?
למה אומרים להן את זה?
אנונימית
נטו מגזענות גם אם הם "לא מתכוונים".
אנונימית
אומרים את זה הרבה
*וזה לא רק יפה... אומרים גם חכמה יחסית, אינטליגנטית יחסית...
חחח הכל יחסית!
*וזה לא רק יפה... אומרים גם חכמה יחסית, אינטליגנטית יחסית...
חחח הכל יחסית!
שואל השאלה:
julio יש לי שאלה אלייך האנונימי שהגיב עכשיו זה נגיד דוגמא למישהו שיגיד דבר כזה?
julio יש לי שאלה אלייך האנונימי שהגיב עכשיו זה נגיד דוגמא למישהו שיגיד דבר כזה?
אנונימית
חחח שואלת השאלה, אני לא יודעת מי משקרת ומי לא
לי אישית אמרו את זה הרבה
לי אישית אמרו את זה הרבה
אנונימי אין דבר יותר מגעיל ממה שכתבת איזה חוסר כבוד לבחורות לעולם לא תהיה לך חברה אתיופית או לבנה
אנונימית
^הוא שונא את עצמו
זה מזה יתנקם בו הדבר הכי מגעיל שאפשר לעשות זה להוריד ביטחון לבחורה או לכל בן אדם בכללי
אבל מה הקשר שונא את עצמו? חח
אבל מה הקשר שונא את עצמו? חח
אנונימית
הוא כל הזמן מגיב דברים רעים על אתיופיות... אם הוא אתיופי אז זה בגלל שהוא שונא להיות אתיופי
השנאה הזאת נובעת משנאה עצמית
השנאה הזאת נובעת משנאה עצמית
חחח דה פאק אם הוא אתיופי אז הוא מסכן זה כמו לרדת על אמא שלו או אחותו או משו חחח
אנונימית
איפה השאלה?
אנונימי
וואי צודקת
זה כזה דפוק
זה כזה דפוק
לול לא^
אני נגיד אתיופית שלמה ולא נראית בכלל אני מהבהירות המוקצנות
וזה הכי יפה ומלא אבל מלא מחמיאים לי
אני נגיד אתיופית שלמה ולא נראית בכלל אני מהבהירות המוקצנות
וזה הכי יפה ומלא אבל מלא מחמיאים לי
אנונימית
לדעתך כמו שלדעתי בכללי כל האתיופים מכוערים
אנונימית
רגע את אתיופית?
אנונימית
לא
אנונימית
לול אז מה את רוצה אני מסכימה רק שהכהים והחומים מכוערים השאר כולם מנסים להשיג צבע כמו שלהם ובואי גם את
אנונימית
מה זאת אומרת מה אני רוצה? אני מביעה דעה כמו שאת הבעת
ואני לא מנסה ובחיים לא אנסה להשיג צבע של אתיופים גם לא בהירים סורי
ואני לא מנסה ובחיים לא אנסה להשיג צבע של אתיופים גם לא בהירים סורי
אנונימית
חחח תגידו מה עובר עליכן???
אף אחד לא מכוער בגלל גוון העור שלו!
אף אחד לא מכוער בגלל גוון העור שלו!
ואח את מטומטמת רצח
אז תפסיקי להשתזף יא מטומטמת
אז תפסיקי להשתזף יא מטומטמת
אנונימית
חוליו
תמיד תזכרי שתמיד ירדו עלייך אם את לבנה גבינה ואם את שחורה פחם
אז אני מבהירה לאנונימית המטומטמת שמשתזפת בשביל להיות שחומה, שלהיות מיונז זה לא וואו
תמיד תזכרי שתמיד ירדו עלייך אם את לבנה גבינה ואם את שחורה פחם
אז אני מבהירה לאנונימית המטומטמת שמשתזפת בשביל להיות שחומה, שלהיות מיונז זה לא וואו
אנונימית
פחח למה את כל כך בטוחה שאני משתזפת?
וחמודה אין לך זכות להגיד משהו על מה שאמרתי את בעצמך אמרת ששחורים לא יפים(את צודקת אבל גם הבהירים לא)
וחמודה אין לך זכות להגיד משהו על מה שאמרתי את בעצמך אמרת ששחורים לא יפים(את צודקת אבל גם הבהירים לא)
אנונימית
חחחחחח וואו
השיח הזה הפך רישמית לגזעני
השיח הזה הפך רישמית לגזעני
זה כבר נהיה טרנד
אם תהיי לבנה מידי ירדו עלייך
ואגב מה העדה שלך?
אם תהיי לבנה מידי ירדו עלייך
ואגב מה העדה שלך?
אנונימית
אני ממש לא גזענית רק חושבת שאתיופים לא יפים זה לא שאני אבוא ואצחק על מישהו או שאני אגיד לו את זה בפנים
אנונימית
לא ענית לי על השאלה, מה העדה שלך?
ויפה שלי את כנראה גרה לא יודעת איפה
למה את מכלילה את כולם?
ויפה שלי את כנראה גרה לא יודעת איפה
למה את מכלילה את כולם?
אנונימית
גם את הכללת :)
מתי שאני אראה לפחות אתיופי אחד יפה אני לא אחשוב ככה ומה שכן אתיופים יותר מכוערים מאתיופיות
ואני אשכנזיה חמודה יאללה תרדי על זה שאני לבנה זה לא יפריע לי
מתי שאני אראה לפחות אתיופי אחד יפה אני לא אחשוב ככה ומה שכן אתיופים יותר מכוערים מאתיופיות
ואני אשכנזיה חמודה יאללה תרדי על זה שאני לבנה זה לא יפריע לי
אנונימית
אני בחיים לא ארד לרמות נמוכות כמו לרדת על צבע עור של בנאדם, כולנו יפים והעולם היה משעמם אם כולם היו בצבע אחד.
אני מתקנת את עצמי, התכוונתי שהרוב, והכי מצחיק שחשבתי שאת אתיופית ורציתי לצחוק על זה איתך.
שראיתי שאת רצינית התחלתי עוד יותר לצחוק
לא הבנתי מה הקטע שלך לחשוב ככה
אה ואני מסכימה שהבנים האתיופים מכוערים.. בכללי אני גם מעדיפה אשכנזים לול.
אבל את יודעת זה כבר עניין של טעם
פשוט קשה לי שאת אומרת שכולםם ככה זה זוועה
אני מתקנת את עצמי, התכוונתי שהרוב, והכי מצחיק שחשבתי שאת אתיופית ורציתי לצחוק על זה איתך.
שראיתי שאת רצינית התחלתי עוד יותר לצחוק
לא הבנתי מה הקטע שלך לחשוב ככה
אה ואני מסכימה שהבנים האתיופים מכוערים.. בכללי אני גם מעדיפה אשכנזים לול.
אבל את יודעת זה כבר עניין של טעם
פשוט קשה לי שאת אומרת שכולםם ככה זה זוועה
אנונימית
את קראת לי מיונז.
אז זה קצת סותר שלא תרדי על צבע עור
בכל אופן אני לא חושבת ככה מכוונה רעה זה פשוט הדעה שלי
ולפחות אנחנו מסכימות על משהו ;) שיהיה שבוע טוב
אז זה קצת סותר שלא תרדי על צבע עור
בכל אופן אני לא חושבת ככה מכוונה רעה זה פשוט הדעה שלי
ולפחות אנחנו מסכימות על משהו ;) שיהיה שבוע טוב
אנונימית
לא קראתי לך ספסציפית, סהכ אמרתי שמיונז ופחם זה ההפך הגמור ושגם את משתזפת
עכשיו בואי נסיים תדיון זה סתם מוציא את שתינו גזעניות
שבת שלום
עכשיו בואי נסיים תדיון זה סתם מוציא את שתינו גזעניות
שבת שלום
אנונימית
היי בנות סליחה שאני מתערב אבל אנונימית היום יום ראשון
לילה טוב
לילה טוב
אנונימי
את רואה הוא גזען לא אני
אנונימית
דיי אמאלה היום יום ראשון ממש גילית לי את אמריקה
אנונימית
שואל השאלה:
וואי מה עשיתם מהשאלה שלי
אנונימי אל תגיב פה יותר תודה
וואי מה עשיתם מהשאלה שלי
אנונימי אל תגיב פה יותר תודה
אנונימית
לא זכור לי שאני כריסטופר קולומבוס
אנונימי
יא יהודון פחם זאת מילה שלי וכושית ממ לא משהו שנראה לי שיזיז לי תתחת
ושחורה אני לא אם זה מה שמציק לך בעין
ושחורה אני לא אם זה מה שמציק לך בעין
אנונימית
אנונימי איזה עולה אתה נודר
אנונימי
כן אני עולה מה הבעיה כולנו עולים
אנונימי
את בישראל את גם יהודיה בטוח ואני לא גזען אבל אני חושב שכול הכושים מכוערים מותר לי כמו שלך מותר לחשוב שכל הלבנים או סליחה כמו שאת אומרת הנאצים מכוערים
אנונימי
שואל השאלה:
חאלס אל תענה פה יותר בבקשה
חאלס אל תענה פה יותר בבקשה
אנונימית
נצים* יכושי
אנונימי
אתה עשוי מזרע לבן בחיים לא תהיה חלק מהניגות כמונו אנחנו זה דור העתיד
אנונימית
כי השואה הייתה בתחילת 1933, ובמהלך מלחמת העולם השנייה ועד כניעת גרמניה הנאצית במאי 1945 אז אני בטוח שהוא לא היה בשואה בגלל זה לא נשרף שם
אנונימי
סליחה שאני מתערב שוב , אבל גם אתם עשויים מזרע לבן לא נראה לי שלשחורים יש זרע שחור
אנונימי
חח תמיד?
אני אתיופית וכשמחמיאים לי זה אפפעם לא "יחסית" לאתיופית..
אני אתיופית וכשמחמיאים לי זה אפפעם לא "יחסית" לאתיופית..
אנונימית
אני גם אתיופית
וחושבת שאתיופים בכללי מכוערים
במיוחד הכהים וזו דעתי.
וחושבת שאתיופים בכללי מכוערים
במיוחד הכהים וזו דעתי.
אנונימית
שני הסוגים מכוערים שלהם מכוערים^
אנונימית
דיי אני בוכה אוף מה עוללתי בחיי^
אנונימית
והזרע שלהם לבן ראיתי בפורנו
אנונימי
את צוחקת על השואה של העם היהודי שבלעדיו היית עכשיו בעצי אפריקה לא יפה ובגלל שאמרתי שכול הכושים מכוערים לדעתי
אנונימי
אנונימי ואנונימית פויה אתם ממש מטומטמים אמאלה הכושונים האלה השם ישמור .. זרע זה לא לבן וכמובן שלא בצבע אחר כלשהו
צבע הזרע חייב להיות מעונן בצבע לבן או צהוב אפור. אם אנחנו מדברים על עקביות, אז זה נראה כמו ג'לי או ג'ל.
צבע הזרע חייב להיות מעונן בצבע לבן או צהוב אפור. אם אנחנו מדברים על עקביות, אז זה נראה כמו ג'לי או ג'ל.
אנונימי
בוא מכות
אנונימית
שואל השאלה:
נו מה נסגר אתכם
נו מה נסגר אתכם
אנונימית
איי דיי כבר אמרתי לך הניגות זה דור העתיד בוא תצטרף אלינו עכשיו בבלעדיות אני נותנת לך עוד מעט נשתלט על העולם זה יעלה המון
אנונימית
יאאאא איך אפשר להצטרף לגאנג הנגות ?? wassup ma nigga are u taking to me moderfacker
אנונימי
וואי וואי זה חופר לי איפה אני עוצר תשאלה ואני יענה ויעצור לא אומרים לכל אתיופית כי יש קצת יפות יש ממש כאלה שאפשר להגיד יפה יחסית לקוף אפילו לא אבל אומרים את זה ליפות ממש יש אחת שאני בהלם שהיא אתיופית
אנונימי
להזכירך גם העלו תרוסים ואת עדות המזרח אבל ניחה
אנונימית
ארה אנק בלו יטמב נצ'וצ' ייזגצ'ו אגזבייר יסברצ'ו טמבוצ' הולה
אנונימי
אני אשכנזי חחח
אנונימי
אתה אתיופי? אני כבר ראיתי את הסרטון הזה בטיקטוק איכס אתיופים מכוערים לא מתקרבת
אנונימית
אני אתיופית ואני צוחקת
גברברים לבנים שלנו עוד מעט רק נצחק עליכם לא איתכם
גברברים לבנים שלנו עוד מעט רק נצחק עליכם לא איתכם
אנונימית
כן אנחנו האתיופים עוד נשתלט על העולם חכו חכו יש ראפר שאכל אינג'רה וזה הינה חברים אנחנו לאט לאט נשתלט על העולם
אנונימי
הבנו עם הצחוקים על הניגות
אבל מאסתם עם הבדיחה של למה העלנו אתכם
כאילו ההורים המזרחיים שלכם לא היו בעוני באפריקה
וניחה, ההורים האשכנזיים בשואה
זה טוב שכולם פה ככה לא משעמם אפפעם
אבל מאסתם עם הבדיחה של למה העלנו אתכם
כאילו ההורים המזרחיים שלכם לא היו בעוני באפריקה
וניחה, ההורים האשכנזיים בשואה
זה טוב שכולם פה ככה לא משעמם אפפעם
אנונימית
כן צודקת תכלס כולנו אכלנו חרא בעבר חוץ מהקמנטים שהיו כאן לפני כולם
אנונימי
אנונימי אתה גם כושי
אנונימי
רמה נמוכה של אנשים יש פה בושה באמת
ועדיין מה קשור כולה בדיחה מה יש לך
אנונימי
כן אחי כולנו כושים כאן גם האנונימית האשכנזייה לא באמת שפנפנה אלא סתם חולדה כושית
אנונימי
הייתה מתה להיות
אנונימי
מה בדיחה עם הלמה העלנו אתכם?
אנונימית
עם הכול אתם תמיד בוכים מגזענות גזענות מתי שמספרים בדיחות
אנונימי
לב שלי לך לטיקטוק תראה ממה אתיופים עושים בדיחות שם
אנונימית
כן כל האתיופים האלה רגישים רק שלא יעשו הפגנה ויחסמו לנו תכבשים כמו פעם
אנונימי
יש גם גברים אבל קצת
אנונימי
לא מצחיק אנונימי זאת העדה שלך הבדיחה עלייך חחח
אנונימי
לא אני לא כושי מה יש לך אני חצי שוודי חצי אירי
אנונימי
מה גברים קצת?
אנונימית
אמאלה סתמו כבר חופרים
בואו נסכם שמקנאים בצבע המושלם שיצא להם העיניים :)
מי שממורמר פה שיקפוץ עד מחר .
מי שממורמר פה שיקפוץ עד מחר .
דיי בוריד גירל סתמי כבר לא סובל אותך
אנונימי
ארה מה יש לך יאשה גלטם
אמאלה bored.girl בלתי נסבלת יותר מעצבנת מlove u so much איזה קוששה
אנונימית
אני אתיופית ולא הבנתי מה אמרת לול
אנונימית
מבטיחה אתיופיות אם מישהו מאנונימי מתחיל לתקוף אתכן זה האנונימי ששונא אתיופיות יימח שמו אל תחזירו לו בכך שאתם יורדות על נצ'ים כי הוא סתם כושי שחור שמחפש לבנות ולא מוצא יאללה בי
אנונימית
לא הבנתי מה המיונז רוצה ממני
אנונומי אעלק שוודי
אנונימי
נו לאן האשכנזים המסריחים האלה שמפגינים כל היום בבלפור נעלמו
אנונימית
את לא אתיופית :)
אתיופית לא מפדחת את עצמה ואת כל העדה שלה עדיף שתסתמי תעשי טובה.
אתיופית לא מפדחת את עצמה ואת כל העדה שלה עדיף שתסתמי תעשי טובה.
לא הבנתי מה כולם אומרים מה שאני אמרתי לאנונימית בהתחלה יא ישנים
אנונימית
טוב אל תאמיני תמשיכי לצאת על לבנים מבלי להבין שמי יוצא עלייך זה אתיופי שחור מעפן בכלל
אנונימית
למה שהיא תרצה גם
אנונימי
האנונימי שכתב "מה מיונז יא פחם אחר כך את בוכה על גזענות"
אממ.. הרגע בכית על זה שהיא התגזענה אלייך וקראה לך מיונז יא מצ מטומטם
אממ.. הרגע בכית על זה שהיא התגזענה אלייך וקראה לך מיונז יא מצ מטומטם
אנונימית
כן אני שוודי מי שלא טוב לו יום טוב לו ימותו הקנאים
אנונימי
אנונימי יסודני לך לאפריקה
אנונימי
אני לא יוצאת על אף אחד אהובה ;)
שיתפצצו לו העיניים עד מחר על העדה שלנו הקנאה שורפת לו.
שיתפצצו לו העיניים עד מחר על העדה שלנו הקנאה שורפת לו.
נו החזרתי לה יחסרת זכויות
אנונימי
מי שלא טוב לו יום טוב לו
אני מתה איזה משפט של אחד שמקבל בתחת
אני מתה איזה משפט של אחד שמקבל בתחת
אנונימית
מה קנאה הוא שאל אם בנות אתיופיות אמרתי שרק היפות ממש שבאמת הלם שהם אתיופיות ולא כול הבנות כי יש מלא אתיופיות אפילו כול חוץ מכמה שדומות לקוף
אנונימי
חחח
אנונימי
ימותו הקנאים חחח ימתחזה לשוודי כושי מסריח
אנונימי
זה אתיופי מי שירד על אתיופיות
אנונימית
וואו כן והבנים האתיופים כמו יורם דמקה פאדחניםם איכס כולכם מכוערים משחקים לי אותה ליל אינגרה
אנונימית
כמה אנונימים תגידו מי אתם אבלל אני מתבלבלתת
כושי חוצפן מה אתה מפקפק באשכנזיות שלי .. ניגה
עוד מילה אחת אני אקשור אותך למרתף עם שאר הכושים ואדחוף לך קיגל לפה , שטום
עוד מילה אחת אני אקשור אותך למרתף עם שאר הכושים ואדחוף לך קיגל לפה , שטום
אנונימי
חחח ליל אינגרה אני משתין באמת שהם משחקים אותה מאמריקה
אנונימי
עכשיו באמת אין מצב אתה אשכנזי אתה כושי חסר זכויות
אנונימי
חחח אפשר להשתמש ברגליים שלהם כקרשים למדורה מרוב שהם מקלות אפילו לבחורות הכי רזות שאני מכירה יש יותר בשר ברגליים ואז הם פותחים תפה על אתיופיות
אתיופים לא אוכלים טוב נראלי
אתיופים לא אוכלים טוב נראלי
אנונימית
ולא עבד עליי
אנונימי
נודר שכן כושים זה הדבר הכי מכוער שיש
אנונימי
ובגלל זה אני מעדיפה אשכנזים
אני שונאת כושים (ואני כושית)
אני שונאת כושים (ואני כושית)
אנונימית
חחח את חיה בסרט עם את חושבת שתכנסי לבית אשכנזי בלי גזענות בהתחלה ההורים שלי פרימיטיבים וקרים והסטיגמות באמת נכונות אבל יש כאלה שפחות
אנונימי
זדנאיה וריאהנה וביונסה כושיות
וראינו כמה מכוערות הן
וראינו כמה מכוערות הן
אנונימית
אנונימי אל תדאג אתיופיות לא סובלות מגזענות כמו הבנים
אנונימית
איכס נראלך אשכנזים מהארץ מה אני נראית לך
אנונימית
כן צודקת הם מקלות סתם תפסו תחת בגלל כמה בנות אשכנזיות שרצו אפרו אמריקאים והסתפקו באתיופים שחיפים
אנונימי
וואו האנונימית שאמרה שהם רזים דאיימ לא הייתי רוצה לריב איתך
אנונימית
מה קשור את מביאה חצי כושיות אני אמרתי אתיופיות וגם הם מפורסמות ברור שהמפורסמות יפות אבל אין כמוהם אתיופיות כמוהם אין זה נדיר ובגלל זה אני אומר שיש אתיופיות שאני בהלם שהם אתיופיות
אנונימי
חחח אז אשכנזים מאיפה כפרה
אבל זה לא משנה זה אותו ראש לכל אשכנזי אבל בהצלחה לך
אבל זה לא משנה זה אותו ראש לכל אשכנזי אבל בהצלחה לך
אנונימי
עזוב אותך אנונימי כל אתיופי מתלהב כאילו מחכה לו גדוד נציות מתחת לבניין
אנונימית
נשבע כן גם הקראש הזונה שלי מעלה שחורים או לבנים והולכת לשחורים
אנונימי
אבל אח שלה חבר שלי יחזיר אותה ללבנים חחח
אנונימי
כן צריך לשבור להם את הידיים והרגליים חושבים שהם אמריקאים עם המטפחת על הראש בטח הם גונבים את זה מאמא שלהם כל אחד חושב הוא ליל אברהם יאללה סתם כושונים
אנונימי
אנונימי כושי סתום תפה בוא מצוא צלי
אנונימי
תקשיב הן הולכות לשחורים ובמציאות יוצאות עם לבנים זאת האמת
אנונימית
אנונימי חושבים שאתה זה אני יכושי מסריח אתה בעצמך כושי שמנסה להיות ליל אברהם
אנונימי
זה לא אכפת לי כבר אני לא רוצה חברה עכשיו
אנונימי
לא הבנתי למה יורדים על הבנים האתיופים
תירגעו אשכזנים גם מנסים להיות פופ גפילטע יא מכוערים
תירגעו אשכזנים גם מנסים להיות פופ גפילטע יא מכוערים
אנונימית
אנחנו אותו אחד חח
אנונימי
אבל אני לא בקטע של גזענות אני לא יצא עם שחורות כי ההורים שלי פרימטיבים וגם בגלל שיהיו מלא בעיות הם ממש גזעניים ולא רק אתיופים אפילו מרוקאים הם שונאים
אנונימי
פופ גפילטע אעלק שומעת לאשכנזים יש את אריק איינשטיין ליל דיקי גל גדות לכם יש את טהוניה
אנונימי
אה וכמובן את אלברט איינשטיין ועוד
אנונימי
אנונימי איזה אח שאתה אתיופי ובעד האשכנזים וכן גל גדות אבל חצי אני חושב
אנונימי
אנונימי יגבר ברור שאני בעד אשכנזים כל החברים שלי אשכנזים ❤
אנונימי
מה את מגנה על בנים אתיופים
הם בחיים לא יגנו על אתיופיות להיפך הם אפילו מחמירים
הם בחיים לא יגנו על אתיופיות להיפך הם אפילו מחמירים
אנונימית
אפשר להבין למה אתם חושבים שכל בחור/ה שהוא אתיופי הם שחורים?
אנונימית
וכל מה שאמרנו זה נכון הם רזים כמו נמלות
אנונימית
אני לא מגינה על אתיופים איכס
פשוט הם גם יורדים עלינו אם תשימי לב יש עקיצות על הבנות האתיופיות
פשוט הם גם יורדים עלינו אם תשימי לב יש עקיצות על הבנות האתיופיות
אנונימית
אבל אני יגיד תאמת יש אתיופיות יפות וזה לא שאין אבל ההורים שלי גזענים וגם מרוקאית אפילו בקושי אבל יש מלא יפות ואני בטוח שאתם יפות אל תקשיבו לקנאים ומה שאמרתי היה בצחוק אני לא גזען
אנונימי
חח אני שחורה אם היית רואה אותי היית חושב אני מרוקאית
אנונימית
אנונימי שאמר תכיני אינגרה אתה אתיופי בעצמך מה יש לך
אנונימי
כן מרוקאית אתיופית תימנייה פרסית אותו חרא
אנונימי
כן אני אתיופי אבל אצלינו בבית לא מכינים אינגרה אנחנו מכינים גפילטעפיש , קניידעלך , קיגל , קרייפלך וכו
מה אנחנו עולים ?
מה אנחנו עולים ?
אנונימי
אין לי בעיה איתך יש לי בעיה אם האנונימי האתיופי/כושי שכל הזמן מחפש הזדמנות לרדת עלינו
אנונימית
אה רגע אשכרה אתם גזעניים לעדות המזרח?
בושה
בושה עוד יותר שככה אתם מדברים ובטח מזה שההורים שלכם חינכו אתכם לשנוא את האח ועל זה שהם יכעסו אם תביאו צבע/דת/מוצא שונה הבייתה
בושה
בושה עוד יותר שככה אתם מדברים ובטח מזה שההורים שלכם חינכו אתכם לשנוא את האח ועל זה שהם יכעסו אם תביאו צבע/דת/מוצא שונה הבייתה
אנונימית
אני בטוחה שטעים לך❤ ~תחנק~
אנונימית
כן רוב האשכנזים גזעניים ממש ושונאים מזרחים זה ידוע אבל אם אני יביא מזרחית לבית הם יבדקו וישאלו מה המצב שלהם ודברים כאלה ואם אתיופית לא חושב שיש סיכוי אבל אני לא גזען ויש לי חברים מרוקאים ואתיופים פשוט ההורים ככה פרימיטיבים
אנונימי
טוב די לילה טוב
אנונימית
מצ איך הוא מספר כאילו נדלקתי עליו ואני מחכה שיכיר אותי להורים אחי תרגע
אנונימית
למה יש לי הרגשה שזה אתיופי
אנונימית
אני לא מכוערת ולא מסריחה תהיה בטוח
כמו שאתה בטוח במיניות שלך לפי איך שאני רואה שככה אתה מדבר לבחורה גועל נפש חינוך חרא
כמו שאתה בטוח במיניות שלך לפי איך שאני רואה שככה אתה מדבר לבחורה גועל נפש חינוך חרא
אנונימית
הוא נעלב הטמבל הזה אני מתה איזה רגיש אתה
אנונימית
שומע שנינו כושים מה אתה משחק אותה בואנה אל תעצבן אותי ואם תרד שוב על black queens יש לך עסק איתי ma nigga
אנונימי
למה את ממשיכה לדבר איתם זה אותו אחד, אתיופי מגעיל שיורד על אתיופיות. תפסיקי לתת לו במה ולענות לו
אנונימית
תאמת לא אכפת לי אם אתה אשכנזי או אתיופי
הכי חשוב שתהיה בנאדם ולא לבכות בגלל איזה משפט שבחורה אמרה זה העליב אותך ונתת לעצמך אפשרות לקרוא לה כושית(:
בנאדם קצת פרופורציות בקצב הזה גם נעל לא תסתכל עלייך יא מכוער בפנים
הכי חשוב שתהיה בנאדם ולא לבכות בגלל איזה משפט שבחורה אמרה זה העליב אותך ונתת לעצמך אפשרות לקרוא לה כושית(:
בנאדם קצת פרופורציות בקצב הזה גם נעל לא תסתכל עלייך יא מכוער בפנים
אנונימית
מתי תביני שזה אתיופי יסתומה
אנונימית
סתם עולה מסריח אנונימית אל תקשיבי לו
כל האתיופיות מהממות ולא סתם עפים עליכן בכל העולם❤ אתן מלכות ❤
כל האתיופיות מהממות ולא סתם עפים עליכן בכל העולם❤ אתן מלכות ❤
אנונימי
אל תעני למחמאה הזאת זה אותו אחד שירד עלינו
אנונימית
אנונימית אני ירדתי עליכם ויש פה עוד כושי אתיופי שמגן עליכם ואומר ניגה וחושב שאני אתיופי חחח
אנונימי
על אתיופיות^
כל הזמרי פופ וראפ שרים עליהן
כל הזמרי פופ וראפ שרים עליהן
אנונימית
נו די מה אתם חופרים מה עובר עליכם אין לכם מה לעשות די כבר
אנונימית
נשבע שאנחנו לא אותו אחד
אנונימי
כן חחח בלי מודעות...
את האתיופית הכי יפה שראיתי
את האתיופית הכי יפה שראיתי
הלוואי שידברו ככה על אחותך^
אנונימית
זה בן אדם שמדברים אליו ככה כל החיים...
חסר ביטחון קטן
חסר ביטחון קטן
וואי איזה ילדותיים אתם מה זה התשובות חסרות פואנטה האלה.
כן אומרים לי את זה מלא,יש לך שיער יפה יחסית לאתיופיות,את בהירה יחסית ל,אין לך מבטא יחסית ל...ברור שזה נובע מבורות לכן לא צריך לקחת אישי.
כן אומרים לי את זה מלא,יש לך שיער יפה יחסית לאתיופיות,את בהירה יחסית ל,אין לך מבטא יחסית ל...ברור שזה נובע מבורות לכן לא צריך לקחת אישי.
כן אבל זה רק בארץ ככה.
בחול האתיופיות נחשבות ליפות ולהכי יפות באפריקה
אבל יש הרבה עדות של שחורים אחרים שנחשבים מכוערים
אז בארץ הביאו את הסטיגמה הזאת גם על אתיופיות
ובגלל זה כמעט כל אתיופית שמעה "את האתיופית הכי יפה שראיתי" כי הם חושבים שאין אבל יש ומלא
בחול האתיופיות נחשבות ליפות ולהכי יפות באפריקה
אבל יש הרבה עדות של שחורים אחרים שנחשבים מכוערים
אז בארץ הביאו את הסטיגמה הזאת גם על אתיופיות
ובגלל זה כמעט כל אתיופית שמעה "את האתיופית הכי יפה שראיתי" כי הם חושבים שאין אבל יש ומלא
אנונימית
בארץ כלכך רוצים להיות כמו אמריקה אז האתיופים נפלו קורבן והפכו אותם בארץ לאפרו אמריקאים
את כל הסטיגמות שיש על אפרו אמריקאים אומרים כאן על אתיופים אפילו אף רחב
ואפילו יש כאלה שקוראים לאתיופים "אפרו ישראלים" כאילו אנחנו לא יודעים מאיפה באנו חח רובנו דור ראשון בארץ להורים שנולדו באתיופיה
את כל הסטיגמות שיש על אפרו אמריקאים אומרים כאן על אתיופים אפילו אף רחב
ואפילו יש כאלה שקוראים לאתיופים "אפרו ישראלים" כאילו אנחנו לא יודעים מאיפה באנו חח רובנו דור ראשון בארץ להורים שנולדו באתיופיה
אנונימית