10 תשובות
קיבלתי מחזור
לא הרגשתי טוב, היה לי מלא שיעורים ולא הספקתי
עשיתי אותם אבל איבדתי את המחברת
הלכתי לעשות בדיקת קורונה והיה תור ענק ועד שחזרתי הביתה הרגשתי לא טוב ונרדמתי.
היה לך עומס
לא הרגשת טוב
אתה בבידוד
אתה אצל סבא וסבתא
אתה אצל אמא/אבא והמחברת בבית השני (אם הם גרושים)
לא הרגשת טוב
אתה בבידוד
אתה אצל סבא וסבתא
אתה אצל אמא/אבא והמחברת בבית השני (אם הם גרושים)
הייתי צריכה לשמור על אחים שלי הקטנים כל היום
אנונימית
לא היה אינטרנט במחשב
יש לי הפסקת חשמל בבית
יש לי שיפוצים
יש לי הפסקת חשמל בבית
יש לי שיפוצים
היה הרבה עומס בלימודים והיית צריך ללמוד ולהשלים עוד שיעורי בית, ושחכת לעשות את השיעורי בית האלה.
תירוץ שתמיד עובד.
אם זה שב במחשב שצריך לעשות במחשב תגיד שכל היום לא היה לך אינטרנט והעבודה לא עלתה לך
אם זה במחברת או ספר ,אם אתה בזום תכבה את המיקרופון בתחילת השיעור ותכתוב בצאט שיש לך בעיה איתו ותנסה לתקן בכאילו כד סוף בדיקת השב ולא להדליק או שפשוט אם שואלים שאלה ספציצפת אז תגיד שלא הבנת ,ואם שואלים אם עשית בכללי תגיד שאיבדת את המחברת או אם אתה במחברת תעשה עם שתי אצבעות a+alt זה יראה כיאלו יש לך בעיות במיקרופון.
אם זה שב במחשב שצריך לעשות במחשב תגיד שכל היום לא היה לך אינטרנט והעבודה לא עלתה לך
אם זה במחברת או ספר ,אם אתה בזום תכבה את המיקרופון בתחילת השיעור ותכתוב בצאט שיש לך בעיה איתו ותנסה לתקן בכאילו כד סוף בדיקת השב ולא להדליק או שפשוט אם שואלים שאלה ספציצפת אז תגיד שלא הבנת ,ואם שואלים אם עשית בכללי תגיד שאיבדת את המחברת או אם אתה במחברת תעשה עם שתי אצבעות a+alt זה יראה כיאלו יש לך בעיות במיקרופון.
בזום* בסוף שורה אחרונה
באותו הנושא: