התחברות
הרשמה
איך אני יכולה להפוך תמונה שיש לי בגלריה למסך בית שלי?
18 בינואר 2021, 09:44
גלריה
צילום
צילום מסך
2 תשובות
הגדרות > רקע
מ
מּיִשׁהּיּ
שואל השאלה:
אוקי תודה
אנונימית
באותו הנושא:
אם אני מצלמת תמונה/סרטון לעצמי בגלריה אז זה יכול להגיע איכשהו למקום שאנשים יכולים לראות?
אני סטוקר אם יש לי בטלפון גלריה עם תמונות של הקראשית וצילומי מסך של השיחות שלנו?
אם יש תמונה בפינטרסט אני יכולה לשמור אותה ישירות לגלריה או שחייב לעשות מסך?
איך אפשר להפוך בומרנג לתמונה מבלי לצלם מסך?
איך שומרים לגלריה תמונה מפינטרסט בלי לצלם מסך?
התמונות שיש לי בגלריה של סנאפצאט תופסות מקום בטלפון בדיוק כמו התמונות בגלריה הרגילה?
תגידו, שמרתי תמונה באינסטגרם, אני לא יכולה שהיא תישמר לי בגלריה??
איך אפשר להפוך סרטון בגלריה לאודיו?
כל פעם שאני מצלמת מסך או מורידה תמונה זה לא מראה לי בגלריה
איך אפשר להפוך תמונה (שבגלריה) לקישור?
איך להפוך את התמונות בגלריה של האייפון שלא ישמרו בiCloud? זה רושם לי שהאיחסון שם מלא..ויש לי באייפון 256 גיגה