3 תשובות
כם אני ככה
לול יש לי את אותה הבעיה בדיוק כבר כמה שנים, בערך בכיתה ח' עוד לפני הקורונה אני הייתי באה באיחור לבית ספר בגלל זה וכן והשנה בגלל כל העניין של הקורונה והזום, זה השפיע עליי לרעה ככה שבמקום לקום בשמונה לשיעור של שמונה וחצי, אני קמה בשעה תשע או אפילו מאוחר יותר. הפיתרון שהכי עוזר לי כרגע זה ככה: אני שמה שעון מעורר לשבע (השעה בה אני *אמורה* להתעורר זה שמונה בכלל), אחכ לשבע ועשרים, אחכ שבע ארבעים, שבע ארבעים וחמש , שבע חמישים , שבע חמישים ושתיים וככה הלאה עד שמונה, אם לא קמתי עד שמונה, אני עושה לעצמי הפסקה כי אני יודעת שאהיה עצבנית ושמה עוד אחד לשמונה ורבע וכן זה דיי עוזר לי. חוץ מזה אפשר לבקש מחברים שיתקשרו כמה דק לפני השיעור שיבדקו אם קמת.
רק הכמה דקות הראשונות של לקום מהמיטה הן קשות אחרי שאת קמה שוטפת פנים את מתאוששת ושמחה שקמת
באותו הנושא: