7 תשובות
מדברת על זה איתה זה קרה לי
תדברי איתה תגידי לה שאת מכבוד לא תצאי איתו ושאם היא יכולה גם לכבד..
באיזה שהוא שלב כל אחת תמשיך בשלה ואם היא תמשיך לפנייך יש לך סיכוי איתו
או שמשחררים ואם זה לא רלוונטי אז לדעתי תדברי איתה ותגידי לה שגם אם היא והוא יהיה ביחד בסוף את תפרגני לה והכי הכי חשוב זה שתדאגי שהקשר שלכן לא יהרס בגלל בנים
אנונימית
אם אתן לא קרובות לגיל שאתן רוצות להתחתן אז לא לעשות עם זה משהו
כן ממש^
את ואני אותו מצב !! הלם !!
אנונימית
אני הייתי משחררת...