5 תשובות
צודקת במאה אחוז אני איתך
לגמרי זה ממש מטומטם
את לא אבל אני אישית מכיר מלא בנות שמדרגות
נ.ב.
אנחנו מדרגים כי..בואי נודה אנחנו די סוטים
נ.ב.
אנחנו מדרגים כי..בואי נודה אנחנו די סוטים
כי הם פאקינג אפסים בתולים
שואל השאלה:
^^איזה מזל שלא בנים קובעים את מודל היופי:)
לבנים כמוכם לא תהיה זוגיות אמיתית רק אומרת מראש, הכי גדול שיהיה לכם זה סטוץ, כי אף אישה אמיתית לא תהיה עם גבר שלא מתעניין באופי שלה, מבחינת אישה כזו אתם יכולים להתפוצץ:)
-
ואתה יודע מה מצחיק? לפני כמה בנים נעלבת שמישהי אמרה שהז*ן שלך לא מספיק גדול, אתה עושה מעצמך צחוק באתר הזה.
^^איזה מזל שלא בנים קובעים את מודל היופי:)
לבנים כמוכם לא תהיה זוגיות אמיתית רק אומרת מראש, הכי גדול שיהיה לכם זה סטוץ, כי אף אישה אמיתית לא תהיה עם גבר שלא מתעניין באופי שלה, מבחינת אישה כזו אתם יכולים להתפוצץ:)
-
ואתה יודע מה מצחיק? לפני כמה בנים נעלבת שמישהי אמרה שהז*ן שלך לא מספיק גדול, אתה עושה מעצמך צחוק באתר הזה.
אנונימית
באותו הנושא: