5 תשובות
כי הן שוביניסטיות נשים יכולות בדיוק כמו גברים ההבדל היחיד זה ששבי לנשים יותר קשה מלגברים
מי שחושב ככה הוא שובניסט כנראה זה הדעה שלו כי הוא חושב שנשים צריכות להיות בבית ולא לצאת להילחם
שואל השאלה:
ברור שיהיו כאלה שלא ירצו להיות בקרבי אבל אם יש כאלה שכן ולא יכולות בגלל שהן בנות זה לא הגיוני בעליל כי יש בנות שהרבה יותר חזקות מבנים גם נפשית וגם פיזית ןברור שיש כאלה שיותר חלשות אבל גם אצל בנים זה ככה שיש כאלה חזקים יותר וכאלה חלשים
אנונימית
יש מתנגדים שמביאים טיעונים על צניחת הרחם ורצפת האגן של אותן החיילות במסגרת השירות הקרבי. יש גם כאלו שמביאים טיעונים שקשורים לעצם זה שנשים בממוצע פחות חזקות מגברים.
יש גם כאלו שמביאים טיעונים על עצם העובדה שנשים תובעות את צה"ל על נזקים גופניים פי 6 יותר מגברים. לפי דעת חלק מהאנשים, זה עלול להעיד שנשים לא מתאימות לתפקידים קרביים.

וזה עוד בלי להזכיר מילה על סוגיות חבררתיות מורכבות, כמו עצם העובדה שאחוזי המתנדבים הכי גבוהים לתפקידים קרביים מגיעים מהציונות הדתית. לשם דוגמה, בשנת 2018, ישיבה אחת בהר חברון הובילה את הטבלה הזאת. וזה ברור שאותם הגברים מהציונות הדתית לא יתנדבו לקרבי אם יהיו גם נשים בתפקידים קרביים.

יש טיעון שהרבה מאוד מתנגדים נוהגים לציין: חטיפות. יש כאלו שטוענים שאם אישה תיפול בשבי, יש סיכוי טוב מאוד שהיא תיאנס. הציבור הישראלי יהיה מוכן לשלם מחיר כבד מאוד כדי לשחרר אותה, כולל שיחרור מחבלים. לכן, לפי דעתם, עדיף לא להגיע למצב הזה מלכתחילה.
-----
אם את שואלת את דעתי?
לפי דעתי, זה שחלק מהנשים לא מספיק חזקות בשביל להתגייס לתפקיד קרבי, לא אומר שצריך אוטומטית לשלול מכולן את האפשרות להתגייס לקרבי. אני מסכים עם זה שלא צריך להוריד את הסטנדרטים והדרישות רק בשביל שנשים יוכלו להתגייס. רק אלו שמאוד חזקות, מעל הממוצע של גברים, צריכות להתגייס לקרבי. הן מעטות אבל הן עדיין קיימות. השאלה אם זה משתלם.
שואל השאלה:
אבל זה כמו שיש נשים שהן יותר חלשות ויותר חזקות ככה זה גברים גם לפי דעתי צריך לגייס אנשים לפי אם הם יכולים להיות בקרבי או לא בלי קשר אל הם בנים או בנות כי יש בנות שיותר חזקות מבנים גם אם הרוב לא אבל עדיין יהיו כאלה.
אז למה כאלה שכן יכולות גם מבחינה פיזית וגם נפשית אז מה הבעיה פה.
לא צריך לשלול את כולם ישר.
וגם לדוגמה יחידות מעורבות. הבנות מגיעות מרוצות שהגיעו לקרבי והבנות לא כי הם ציפו להיות רק אם בנים כי הם חושבים שהרמה יותר גבוהה.
וזה ממש לא נכון כי אחר כך רואים שיש בנות חזקות מאוד שמוסגלות לזנ
אנונימית