10 תשובות
אני לא מתחפשת
אני לא קונה אבל במקרה ויהיה פורים אני כנראה אאלתר חתול
אוכלים בבית עוגה
מתכננת תחפושת ורק אם לא יהיה סגר נקנה אותנו אני וחברות
אנונימית
כנראה שלא נוכל להתחפש אז כנראה כלום...:(
אני לא יודעת לגבי מה יהיה בבית הספר אבל אני חושבת שאקנה
אני מתחפש עם חברה
אני מתחפשת לאש קאצ'אם מפוקימון זאת תחפושת קלה אז עשיתי אותה בגלל שהשנה לא בטוח מה יקרה בפורים
אני עדיין לא יודעת כי אין וודאות לגבי אם יהיה
אבל אני תמיד יכולה לאלתר משהו