5 תשובות
מבר
הייתי אומץ זה פחות או יותר אותו דבר
מבר מקבלת יותר עזרה,תגבורים,מתרגלים
תלוי לגמרי
מבר זו בגרות רגילה ולא יודעים שהיית בכיתת מבר, וזה עושה תחיים קלים
זה תלוי אבל בעיקרון אני מעדיפה כיתה רגילה (כל אחד זה שונה) מהבחינה הזו שנחמד לי בכיתה רגילה וקל לי אבל יש ילדים שכיתת מבר זה יותר טוב באופן משמעותי בישבילם
מבר אני כבר במבר