20 תשובות
לא, עניתי את האמת
אבל משתדלת מאוד שכמעט כל יום!
אנונימית
כן. כל יום.
כל יום
לא אין לי כוח כל יום
הגוף שלך צובר לכלות וזה גורם לאקנה , לא רק בפנים:)
גם אני חח
אנונימית
לפעמים אי מדלגת על יום או במקרים קיצוניים יומיים אבל בדרכ כל יום
פעם בשבוע בחורף
אנונימי
בחורף כשאני בבית אני גם מתקלחת 2-3 פעמים בשבוע . תחשבי שהכי כיף להיות אחרי מקלחת שאת נקייה והכל ואת מתקלחת בבית ולא צריכה ללכת רגלי שעה לאיזה באר ולהתקלח
אני מתקלחת כל יום.
מאוד חשובה לי הגיינה ולהרגיש נקייה, חוץ מזה שאני פשוט אוהבת להתקלח.. תקני לה סבונים וקרמים מפנקים כאלה ששמים לאחר מקלחת או סבונים שמשתמשים בזמן מקלחת וזה יתן לך מוטיבציה וחשק להתקלח יותר, עם הזמן אני מאמינה שתתחברי לזה יותר
שואל השאלה:
איזה חמודים
תודה
אנונימית
אני חייב
אנונימי
שואל השאלה:
חחח למה חייב?
אנונימית
פנימייה וזה
אנונימי
אני מתקלחת כל יום